wtorek, 15 listopada 2011

-

Źdźbło w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie dostrzegasz. Powiedzcie to jemu. Porozmawiajcie, ale tak, żeby nie krzyczał, żeby nie przerywał. Żeby widział też moją stronę, a nie tylko swoją.
Jestem tą najgorszą. Mam piekło w domu. I milion przykazań wg których mam żyć. Przepraszam, że jestem. Byłam wpadką i tak zostało. Z tygodnia na tydzień coraz gorsza. A i atmosfera się nie poprawi. Bo co da się załatwić krzykiem? on potrafi wiele. Mam 24 lata, wg niego nie potrafię się zachować, jestem źle wychowana, wstydzę się ich, pogardzam, mam ich za szmaty, a sama mam kredki w głowie. (Był to szereg cytatów.)
Chcę stąd uciec. Chcę wyjechać. Nie chcę tutaj być. Nie chcę być z nim. Nie wytrzymam. Nie wytrzymam tego. Nie wytrzymam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz