czwartek, 3 maja 2012

wakacje

chciałabym wyjechać na wakacje. takie, którymi się brzydzę, a za którymi tęsknię - słońce, piasek i głównie leżenie na plaży. 
od zawsze spędzam wakacje, jeżeli wyjeżdżam, to aktywniej i nie pozwalam sobie albo nawet nie mam możliwości leżenia na plaży.
fakt też, że od 2 lat wakacji w wakacje nie miałam.
w ubiegłym roku wakacji nie miałam, bo wróciłam świeżo z wakacji 10miesięcznych, a 2 lata wstecz wakacji nie miałam, bo wybierałam się na 10miesięczne wakacje.. w opinii taty. i po części mojej. (zgadzam się z tą o wakacjach po powrocie- że wakacje to miałam tam, ale przed wyjazdem nie wiedziałam co mnie czeka)
w tym roku chciałabym w wakacje wybrać się do szwecji, ale chciałabym też  coś ciepłego i beztroskiego.
tylko z kim ja wyjadę? i kiedy mam to planować, kiedy moja obrona jest tak niepewna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz